Ook weleens de weg kwijt? Trein gemist? Nieuwe opdrachtgever? Te laat? Onduidelijke trainer? Kritische groep? Onduidelijke, subjectieve feedback?
Als trainingsacteurs zijn we natuurlijk experts in voelen, gedrag te laten zien wat gewenst is op bepaalde momenten. Dat betekent niet dat we ons ook daadwerkelijk overal prettig voelen… Bovenstaande overkomt ons allemaal weleens.
Heel soms hoor je ook schrijnende verhalen, raakt een oefening die je met de ene deelnemer doet, een andere deelnemer tot in diens kern…
En natuurlijk ga je dan het gesprek aan..of soms toch niet.
Uit onderzoek blijkt dat als een mens gespannen is, deze mens niet het volle potentieel van het denken kan inzetten.. En dan vraag ik me af of mijn communicatie over bovenstaande wel optimaal is…
En wat nou, als je dat vervelende gevoel dat kan ontstaan, de twijfel, de irritatie, de zorg of de schrik in no time weg kan voelen…Dat het er niet meer is. Dat je je boven de situatie kan voelen en echt effectief handelen?
Zou dan niet fijn zijn?
Met de techniek die ik je laat ervaren én zelf uitvoeren bij je collega, kan je in het vervolg in een handomdraai je gevoel tav een situatie wijzigen.
En daarmee creëer je ruimte voor een heleboel andere opties. Dus, schrijf je in voor de workshop Voel je goed in een handomdraai.